Mystery rooms

- Number of players: 2-5
- Time of the game: 60 minutes
- Ticket price: 150-180 zł per person
- Difficulity: 6/10
-
Scenario
Półlegendarny i mityczny skarb rycerskiego zakonu Templariuszy spędzał sen z powiek wielu poszukiwaczom przygód i nagród. Nie jeden z nich przypłacił to swoim życiem. Wraz ze swoją załogą odkrywacie, że skarb może istnieć naprawdę i aż do teraz, do XX wieku leżał w dawnej komnacie zamkowej na Warmii i Mazurach. Nie możecie przepuścić takiej okazji. Wybierzcie się na poszukiwania skarbu, zanim wieść się rozniesie po okolicy. Uważaj, bo nie tylko Wam zależy na zdobyczy, za którą wielu jest skłonnych posunąć się bardzo daleko… .

- Number of players: 2-5
- Time of the game: 60 minutes
- Ticket price: 150-180 zł per person
- Difficulity: 6/10
-
Scenario
Poszukujesz swojego zaginionego przyjaciela. Z ostatnich wieści wynika, że widziano go w Czerwonej Karczmie leżącej nieopodal Iławy. Od dawna chodzą słuchy, że dzieją się tam dziwne rzeczy. Wielu gości, po przybyciu do niej, ulatnia się jak kamfora. Zaniepokojony, przybywasz do niej aby dowiedzieć się co stało się z twoim przyjacielem. Jeszcze nie wiesz, że grozi Ci śmiertelne niebezpieczeństwo. Masz godzinę na to, żeby dowiedzieć się gdzie jest Twój druh i kto stoi za jego zaginięciem. Jeśli tego nie rozwikłasz czeka cię los twojego przyjaciela... .

- Number of players: 2-5
- Time of the game: 60 minutes
- Ticket price: 150-180 zł per person
- Difficulity: 8/10
-
Scenario
Średniowieczne czarownice z Eylau były znane ze swoich nadprzyrodzonych możliwości wzbudzających grozę wśród mieszkańców. Dotarliście do wiedzy, która mówi że wiedźmy załamały kontinuum czasoprzestrzenne i zdobyły poszukiwany przez wszystkich czarnoksiężników przedmiot o nadprzyrodzonych możliwościach – róg jednorożca. Przedmiot będący w ich posiadaniu, może na zawsze zmienić bieg wydarzeń, spowijając świat w mroku. Musicie wraz ze swoim zespołem przenieść się o kilkaset lat wstecz i ukraść róg, zanim użyją go czarownice. Pamiętajcie, że macie tylko 60 minut, a po tym czasie, wiedźmy wrócą, a wtedy Wy… już nigdy nie wrócicie.