x Selected city is Iławy.

Select City

Number of players: 2-5 people / Time of the game: 60 minutes / Location: Iława / Ticket price: 150-180zł per group Select Englisch as a language Wybierz Polski jako język Select City

Mystery rooms

Skarb Templariuszy Skarb Templariuszy
  • Number of players: 2-5
  • Time of the game: 60 minutes
  • Ticket price: 150-180 zł per person
  • Difficulity: 6/10
  • Scenario

    Półlegendarny i mityczny skarb rycerskiego zakonu Templariuszy spędzał sen z powiek wielu poszukiwaczom przygód i nagród. Nie jeden z nich przypłacił to swoim życiem. Wraz ze swoją załogą odkrywacie, że skarb może istnieć naprawdę i aż do teraz, do XX wieku leżał w dawnej komnacie zamkowej na Warmii i Mazurach. Nie możecie przepuścić takiej okazji. Wybierzcie się na poszukiwania skarbu, zanim wieść się rozniesie po okolicy. Uważaj, bo nie tylko Wam zależy na zdobyczy, za którą wielu jest skłonnych posunąć się bardzo daleko… .

Book
Czerwona Karczma Czerwona Karczma
  • Number of players: 2-5
  • Time of the game: 60 minutes
  • Ticket price: 150-180 zł per person
  • Difficulity: 6/10
  • Scenario

    Poszukujesz swojego zaginionego przyjaciela. Z ostatnich wieści wynika, że widziano go w Czerwonej Karczmie leżącej nieopodal Iławy. Od dawna chodzą słuchy, że dzieją się tam dziwne rzeczy. Wielu gości, po przybyciu do niej, ulatnia się jak kamfora. Zaniepokojony, przybywasz do niej aby dowiedzieć się co stało się z twoim przyjacielem. Jeszcze nie wiesz, że grozi Ci śmiertelne niebezpieczeństwo. Masz godzinę na to, żeby dowiedzieć się gdzie jest Twój druh i kto stoi za jego zaginięciem. Jeśli tego nie rozwikłasz czeka cię los twojego przyjaciela... .

Book
Czarownice z Eylau Czarownice z Eylau
  • Number of players: 2-5
  • Time of the game: 60 minutes
  • Ticket price: 150-180 zł per person
  • Difficulity: 8/10
  • Scenario

    Średniowieczne czarownice z Eylau były znane ze swoich nadprzyrodzonych możliwości wzbudzających grozę wśród mieszkańców. Dotarliście do wiedzy, która mówi że wiedźmy załamały kontinuum czasoprzestrzenne i zdobyły poszukiwany przez wszystkich czarnoksiężników przedmiot o nadprzyrodzonych możliwościach – róg jednorożca. Przedmiot będący w ich posiadaniu, może na zawsze zmienić bieg wydarzeń, spowijając świat w mroku. Musicie wraz ze swoim zespołem przenieść się o kilkaset lat wstecz i ukraść róg, zanim użyją go czarownice. Pamiętajcie, że macie tylko 60 minut, a po tym czasie, wiedźmy wrócą, a wtedy Wy… już nigdy nie wrócicie.

Book
This website uses cookies to deliver services in line with the policy of cookies. You can specify the conditions for storage or access cookies on your browser. For more information about cookies, please refer to our Privacy Policy.
I agree